期間限定海鮮大餐!GRAND CENTRAL 波斯頓龍蝦盛宴

2016.03.15

近月城內有一鼓「龍蝦熱」,多間食肆都設計了全新龍蝦menu,迎合一下潮流!

位於九龍站上蓋的美式餐廳Grand Central,今年初春首度推出「龍蝦盛宴」,特別搜羅了爽口彈牙、啖啖肉的美國波斯頓新鮮龍蝦,以不同方法烹煮,務求滿足一班龍蝦狂迷!

Grand Central的「龍蝦盛宴」將由即日起供應至3月底,菜式包括:Creamy的巴馬臣芝士及芥茉醬汁烤龍蝦、香口惹味的香蒜辣椒牛油烤龍蝦及清新滋味的燒紅椒及蕃茄醬焗龍蝦,以半隻龍蝦計算,3款食品均售$308元。

另有適合大胃王享用的「烤龍蝦半隻及八安士頂級牛扒」,以及輕盈的「水煮龍蝦配凱撒沙拉」及「清甜的冰鎮水煮龍蝦」供顧客選擇,想豪歎海鮮的朋友不妨考慮一下。

餐廳於午市期間亦會供應任食自助bar,另有更多單點美食及特色飲品,環境又舒適,不失為一個聚餐的好地方。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓