6大亮點率先睇!Calbee Plus香港店3.21開幕

2016.03.24

零食迷期待的終於來臨,Calbee Plus香港店即將於3月21日(星期一)傍晚6時正式開幕,以後不用去日本都可以食到新鮮即炸薯片/薯條小食,以及多款以薯片為主角的美食了!

開幕前小編率先於走入店內,朝聖前,不妨先睇睇Calbee Plus首間海外分店的6大亮點!

1. order食品程序

買餐程序非常簡單,首先在Counter落order,再拎籌,全程只是大概5分鐘就OK!

2. 香港獨家食品

新店開幕前,Calbee Plus已公佈了香港店的menu,當中最矚目的應該是香港獨家口味「避風塘香辣味薯片+軟雪糕($38)」吧!即炸的避風塘香辣味薯片十分惹味,加上牛奶味重的軟雪糕,一冷一熱冰火交融,甜品控很難抗拒! 

3. 周邊商品

為慶祝新店開幕,Calbee Plus將推出多款周邊商品,當中包括「1:76 嘅珍藏版雙層巴士」、「Jagabee 圖案小型回力巴士」等,部分商品限量發售,粉絲要搶就要趁早~

4. 得意影相位

5. 免費派薯片

新店將由3月21日6pm起至28日,每日1pm及6pm大派薯片,每段時間派50杯,先到先得,於這兩段時間到訪的朋友要留意!

6. 香港獨家優先發售

這款櫻花蝦鹽味蝦片是香港獨家優先發售的,只售$8。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓