大胃王挑戰!香港萬麗海景酒店勁食漢堡大賽

2016.03.20

香港萬麗海景酒店The Lounge擺下「大胃王挑戰擂台」,只要於40分鐘內吃完一份內含重達800克的漢堡扒的「狂牛漢堡」連薯條,就可免收套餐價$666,挑戰成功還會獲贈個人化證書一張。

圖:FB@Renaissance Harbour View Hotel Hong Kong

巨型burger內漢堡扒的份量大概是普通漢堡扒的3倍,不要輕敵;「大胃王挑戰擂台」的推廣期為3月21日至4月30日,挑戰前請認真考慮…

不想「踩上擂台」,又想一嚐美味漢堡的話,不妨試試酒店餐廳推出的6款burger,風味各有不同,應該有款啱口味!

1. 烤雞漢堡 $198

配上馬來西亞風味沙嗲汁,屬惹味之選。

2. 地獄漢堡 $248

多汁的美國漢堡扒,加上煙肉、牛油果醬、墨西哥辣椒、辣椒醬、比爾芝士等,愈食愈過癮!

3. 至尊牛扒漢堡 $258

夾着原塊澳洲草飼牛柳,嫩滑多汁。

4. 大魚漢堡 $238

鳕魚柳沾上啤酒脆漿炸香,鬆化脆口,加上他他醬好開胃。

5. 無肉漢堡 $188

以大褐菇代替漢堡扒,以黑松露牛油烤香,加上水牛芝士及菠菜,適合素食人士。

6. 經典牛肉漢堡 $228

配上車打芝士、生菜及番茄,經典的味道。

*各漢堡都附送炸薯條或蕃薯條;另加$50有一杯生啤。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓