特濃芝味!吉野家推出火山芝士雞鍋

2016.03.22

由即日起,吉野家將帶來全新「火山芝士雞鍋($59.9)」,紐西蘭馬蘇里拉芝士粒粒鋪於面層,加上香濃的美國車打芝士湯,雙重芝味,芝士迷必試!

先將青椒、黃椒和雞件炒熟,放入芝士濃湯之中,上枱後可即時食用,不用加熱。不過,由於面層的「馬蘇里拉芝士山」凍冰冰,未必人人接受,小編就選擇了即時加入雞湯煲滾,芝士溶掉後更香更濃。

由於芝士比較杰身,需辰一邊攪拌,一邊食用,免得「痴底」!

雞件數量剛好,肉質嫩滑,合格有餘;不過青椒的味道頗濃,討厭草青味的朋友可能會受不住。

主食方面可選擇大路的鳥冬、粉絲,另有白飯和公仔麵可供選擇,比平日的一人火鍋多選擇。小編先後試將芝士湯加入鳥冬及飯,鳥冬沒有掛上很多湯汁,有點失色,還是配普通的芝士竹輪鍋較好。

白飯反而靠得!將芝士濃湯倒入白飯當中,當燴飯食用,白飯吸盡湯汁後十分美味,超喜歡芝士的朋友可試將飯統統倒進煲滾的芝士濃湯裡,攪拌約半分鐘後享用,驚喜更大!芝士湯底都幾膩,建議兩人share一鍋,再點其他食品。 

活動資訊

  • 日期2016年3月22日起 起至另行通知為止
  • 地址 香港吉野家分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓