分享非賣品的故事!nomad nomad市集x展覽

文: 尋玩人
2016.04.08

 

Nomad Nomad將連同Okapi Studio合辦「另一個圈」計劃,計劃分為市集及展覽兩部分,市集於香港創意兆基書院舉行,是次市集約有100個手作單位參加,務求藉簡單又易接觸的方式讓大眾認識手作人的作品和故事。

 

是次市集包羅萬有,包括是押花為主的Flowers Forests、售賣藍曬照片的Blackcred、瓷戲、吾子果醬 nggy jam jam等等,攤檔一定要賣嘢?唔一定,今次市集中每位檔主會特別擺放一件自己創作的非賣品,想知有幾特別以及背後的意義,就要到現場親自問檔主。

而展覽部分會於香港浸會大學傳理視藝大樓內的顧明均展覽廳G/F及1/F舉行,由4月1至15日起舉行,主題圍繞15個手作單位。展覽除了介紹15個手作單位的故事,同時亦設有手工香工作坊、篆刻工作坊及小動物陶器工作坊等,有興趣的朋友可到Okapi Studio Facebook報名,4月9至10日期間市集和展覽會同步進行,大家可以於早上10時起先到展覽參觀,再過去市集購買心頭好了!

  

以上圖片來源: fb@okapi studio

下頁: 必試大熱龍蝦包、手工雪糕!糖廠街市集又返嚟 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓