爆珠檸樂、藍莓芝士味!新款雪條便利店上架

2016.04.04

天氣回暖,又是瘋狂食雪糕、雪條的時候!

7-Eleven最近引入了多款新口味雪條及雪糕批,包括今年春夏季新推出,於7-Eleven優先發售的能得利爆珠檸樂冰冰棒。

單支價$8,兩支$13.9,價格較入屋。味道沒有早前推出的激酸蘋果口味那麼酸,可樂味冰冰棒內有檸檬味爆珠,一咬即爆幾過癮。

能得利雪條以外,7-Eleven亦由即日起獨家發售樂天藍莓芝士雪糕批及蕃薯雪糕,各售$17.9,兩者味道都有驚喜!

藍莓芝士雪糕批以卡紙盛裝,不會邊食邊滴;奶白色的雪糕批上隱約透出藍莓雲石紋,輕咬一口已能食到濃濃的芝士味,再咬深一點就能嚐到藍莓醬。

配上軟身的質感,整體感覺就像藍莓芝士軟餅一樣,小編和同事們都極力推薦呢!另有芒果布甸芝士雪糕批,芝士和奶味都很重,食得出是布甸的味道,但芒果味未見十分突出。

至於蕃薯雪糕,雪糕外層以薄薄的餅皮包住,撕開賣相跟蕃薯有9成相似;內裡更有一層蕃薯蓉,令味道更逼真,不過略嫌甜了一點,未必人人喜歡。 

*推廣期至4月19日

*售價以個別分店作準

活動資訊

  • 日期2016年4月6日 - 2016年4月19日
  • 地址 7-Eleven分店(淺水灣、迪欣湖、昂坪市集、亞博分店除外)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓