平價龍蝦麵!公仔牌推出「芝士龍蝦味公仔麵」

2016.04.10

餓唔餓?煮個麵你食? 

小編最近行超市,購入了公仔牌這款芝士龍蝦味公仔麵,據知這款新系列即食麵已推出了一段時間,$16.9五包,除開一包$3.38,跟其他公仔麵的價錢差不多,可以一試!

包裝袋上建議的煮食時間為1分30秒,隨麵附有兩包調味料,煮熟麵後加入拌匀即可(建議落足兩包)。

麵質介乎生麵和蝦子麵之間,幼身彈牙;雖然色澤較淡,但湯底的「像真度」幾高,味道類似罐頭龍蝦忌廉湯,不過略嫌芝士味不夠。

想食得「邪惡」、「肥仔」一點,可以花點心思煮個變奏版!食前放塊芝士上面,半溶時拌匀,湯底味道立即變得更突出,小編和同事都覺得似酒樓的中式芝士龍蝦伊麵。

一包芝士大概$30,每塊平均$2.5,與公仔麵合計不用$6,習慣煮宵夜食的朋友可考慮入貨!

同系列另有鮑魚雞味,價錢一樣,味道不過不失。

活動資訊

  • 日期2016年3月31日起 由即日起推出至另行通知為止
  • 地址 惠康超級市場有售

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓