$78足料海膽飯!御前大江戶海膽盛宴

2016.04.06

由即日起,位於觀塘OPC的御前大江戶日本料理將推出海膽盛宴,一系列以海膽為主題的日式美食將於午市及晚市時段登場,限時+限量供應,於附近工作和居住的朋友可以留意!

「大膽鬼」將連同「細膽鬼」海膽飯一併登場!餐廳反覆挑選,最後決定選用啱港人口味,既肥厚又甘香的加拿大海膽;「大膽鬼」($148)和「細膽鬼」($78)店鋪師傅聲稱分別會用上一板及半板海膽,鋪滿於白飯之上,上面菊花點綴裝飾。

師傅沒有為海膽加工,原汁原味呈上,顧客食用時連Wasabi和日本豉油都可以不用添加。

對「正常胃王口」的朋友來說,小編認為「細膽鬼」的份量已相當足夠,海膽始終比較易滯,加上跟餐(+$10)的麵豉湯、沙律、甜品及飲品,作為午餐已相當豐富。

若然與海膽愛好者同行的話,亦可一嚐造碗「大膽鬼」海膽飯,2-3人share都夠,另可追加一些較輕盈、清新的小食。

「大膽鬼」及「細膽鬼」只限於平日午市供應,負責人指每日只供應大概30碗,另有其他刺身定食選擇,同樣售完即止;不過餐廳尚未有落實推廣完結日期,想食的話,也無需急於一時。

小編試食了「細膽鬼」,海膽件件飽滿,卵子顆粒分明;雖然當中有一、兩件色系較暗淡,鮮味上也沒太大差別,以$78的價錢來說,合格有餘,希望質素keep到。

至於晚市放題方面,御前大江戶將特設海膽menu,一共8款以海膽為題的美食將首次登場,推介的有海膽冷豆腐、海膽漢堡和靈感源自生菜包的青蘋果海膽魚子包菜,每樣細細件,追加幾次亦可。海膽與白昆布與鱆紅魚配搭起來,海腥味較重,未必人人接受。

海膽放題名額暫時每日限定50位,8:30pm前入座每位追加$38,8:45pm後只需$28,建議先於訂位時講明追加。(需整枱追加)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓