必食人氣芒果糯米飯!7-Eleven環球尋味

2016.04.01

由即日起,7-Eleven分店推出「環球尋味」美食推廣,集合多款環球風味美食,如日式咖哩拉麵、檳城白咖哩湯米粉、韓國飯卷等,當中更包括由泰國直送的「Lamai Thai泰國芒果糯米飯」,產品已上架了一段時間,網民極力推薦! 

包裝盒列明的食用方法,簡單方便;叮熱糯米飯、綠豆包和椰汁包,一併食用即可,2分鐘搞掂!

叮熱1分鐘的糯米飯微暖,黏得來粒粒分明,很有咬口;帶點酸味的芒果肉肥厚,淋上椰汁後充滿東南亞風情,甜中帶鹹正是芒果糯米飯的惹味之處!

小編認為隨糯米飯附送的綠豆雖然脆卜卜口感佳,但味道怪怪,未必人人喜歡。雖然一盒$37.9定價偏高,但芒果糯米飯的份量不少,加上超市、便利店上較少售賣即食泰國甜品,喜歡食泰國菜的朋友可以一試。

其他精選環球食品包括:

1. 森永抹茶布甸,$

2. 麥可利檳城白咖哩湯米粉, $14.9

3. AC SUPER 1.5倍特濃咖哩味拉麵

4. CP烤蝦燘粉絲, $23.9

5. CP泰式酸辣汁豬肉餃子, $16.9

6. 美寶姨姨藍莓鬆餅, $10.9

7. 多田冬甩蛋糕, $9.9

8. INVO 100%熱情果椰子汁, $26 (推出日期:4月20日)

 

9. Table Mark碗麵-仙台味噌辣味, $13.9

  

10.  Mango Tree明星杯麵 – 泰國海鮮冬蔭功味, $19.9

  

 

另外,熱賣點亦有新小食推出。
11. 蔥香烏冬撈

 

12. 雞仔奶皇包

 

13.  沖繩黑糖卷

 

活動資訊

  • 日期2016年4月6日 - 2016年4月20日
  • 地址 7-Eleven分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓