抵食!$48嘆炑八韓式下午茶

2016.04.21

韓劇《太陽的後裔》剛剛結局,沒有劉大尉的日子有點失落,最好用韓食填補空虛。炑八韓烤新出$48韓式下午茶,有齊4款前菜,8款主食任選,包括招牌的炸雞沙律及芝士豬肉串燒等,加$6更可以無限添飲特飲。

圖:FB@炑八韓烤

前菜有泡菜、海帶及沙律等,分量不少。

主食有8款可以選擇,如水冷麵、紫菜包飯等。還有招牌的炸雞沙律,即叫即炸,加上三款韓式酸甜醬汁做成,酸甜香口。

 

另外,有芝士迷大愛的芝士豬肉串燒,香烤的五花腩串,蘸着大量的羊奶及Mozzarella芝士伴吃,更有長長的芝士拉絲,芝士迷立即心心眼。

 不夠飽,可以安歌,加$10小食,如芝士粟米、泡菜芝士煎餅和韓式煎餅。芝士粟米雖然是小食,但一點都不欺場,芝士分量一樣多。

 

飲品可以加$6,有超過15款的特飲任選,更可無限添飲。菊花梳打、柚子檸檬梳打等,平日單叫都需三十多元,好抵。 

 

 

 

活動資訊

  • 日期2016年4月8日 - 2016年4月30日
  • 地址 太子彌敦道749號歐亞銀行大廈地庫 /銅鑼灣軒尼詩道502號黃金廣場 6/F /尖沙咀金馬倫道5號太興廣場2樓 /旺角彌敦遁620-628號瓊華中心5樓 /灣仔堅拿道西10號冠景樓1樓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓