長洲太平清醮2016 (附飄色路線圖)

文: 9527
2016.05.13

一年一度,曾被美國《時代週刊》雜誌網站選為「全球十大古怪節日」之一的長洲太平清醮又嚟啦!作為一個香港獨有的民間節慶,又富地色彩,全島居民熱情投入,嗰種熱鬧氣份絕對可以媲美過年呀!

「醮」就是祭祀活動,相傳清朝中葉長洲瘟疫為患,居民向北帝神祈福,並奉北帝神像遊行,疫症才消除。

大家最認識「太平清醮」的活動,必定是飄色和搶包山。飄色源於居民過去扮成神明出巡、驅除鬼神的習俗,今年飄色依然會有一可愛的小朋友扮成神明同古今人物。飄色將於下午2時舉行,要睇就預早抵達霸個靚位。

飄色路線圖

睇完搶包山,當然要喺長洲食返個平安包,寓意平安健康喇!

2016太平清醮詳細時間表

 

新渡輪於長洲太平清醮期間將會加密班次,約每小時達6班,預計早上9時至下午1時是高峰期。 

以上圖片來源: cheungchau.org, discoverhongkong.com

下頁: 唔入長洲一樣有好多活動!本周末活動一覽

活動資訊

  • 日期2016年5月11日 - 2016年5月15日
  • 地址 長洲 
  • 會景巡遊5月14日 2pm-4pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓