學插花、試玩陶藝!《Hobbees x 峰之谷市集》

文: 尋玩人
2016.04.21

D2 Place於本週末繼續為大家舉行週末市集!是次市集為《Hobbees x 峰之谷市集》,除了為大家帶來一系列特色手作之外,大會更設有不同工作坊及小食店,與大家一齊於D2 Place又玩、又食、又買!

是次市集為大家搜羅了各式各樣的手作攤檔,亦設有一個工作坊體驗區,讓大家親身體驗手作的樂趣,包括由童窯陶藝設計工作室所舉辦的「童窯陶藝手繪工作坊」,參加的朋友可親身嘗試拋光及燒結,亦有適合親子參與的「Q版氣球扭扭樂」、「咖啡杯插花@幸花村」等體驗活動,有興趣的朋友記得留意大會Hobbees的Facebook page,了解工作坊進行時間及收費。

 

除了手作製品外,my.dessert亦會參與是次市集,為大家帶來流心曲奇、招牌豬扒包及流心芝士撻,行到餓又有小食充飢啦!另外,Hobbees為大家推介mytattoocollections的噴槍紋身,大家可以試圖案試位,無痛以及暫時性,貪得意試下紋身首選!

以上圖片來源: fb@Hobbees

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓