完Sem Party!Campus HK啤酒住宿派對

2016.04.16

就快到5月,不少大專生、大學生都即將完sem放假,是時候plan放假活動!

由即日起至7月底,位於荃灣汀九的旅舍Campus HK 將推出「Beer Party住宿計劃」,住宿套餐包括:入住4人海景Campus Room一晚、啤酒塔以及薄餅。

房內更設有廚房,讓入住的顧客享受入廚的樂趣,不到旅舍餐廳享用自助餐的話,亦可留在房間內炮製簡單的派對小食。

旅舍亦設有游泳池及健身室,讓住客免費使用;除此以外,當然不少得年青人的生活必需品 — 「高速Wifi」!

「Beer Party住宿計劃」收費為$880(另收加一),除開每人只需二百多元,未儲夠錢去旅行,可以先考慮與朋友入住旅舍玩兩日一夜。

圖:FB@Campus HK

電話:2945-1111

訂房網站:https://www.unpluggededition.com/booking/index.php

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓