香港都買到!Fujifilm30周年限量版即影即棄相機

文: Moses
2016.04.26

日本相機品牌Fujifilm所推出的即影即棄相機(QuickSnap)原來不知不覺已經踏入30周年,對於現今一部電話在手就可以隨意影相、隨意刪相的年代來說,菲林相機似乎相當奢侈,但對於真正喜愛攝影的人而言,按下快門就需要花上更多心思,而每一張相就更加珍貴。早前Fujifilm就公佈於4月份推出限量生產5萬部的紀念版即影即棄相機,特別參照初代版本而設計,以復刻懷舊造型的紙盒包裝,雖然係一次性用完即棄相機但都有閃光燈開關,ISO亦有400度。現時香港都有得賣,昭和相機店的旺角及荔枝角門市都有售,定價$138一部,當然數量有限,售完即止。

圖:Fujifilm官網

 

 

活動資訊

  • 日期2016年4月23日起 售完即止
  • 地址 旺角好景商業中心901c / 荔枝角D2 place Pop-up store

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓