好食到吮手指!KFC推出食得落肚指甲油!

2016.05.01

KFC又有新搞作,不過不是推出新口味炸雞,而是踩入美容界,推出可食用的炸雞味指甲油!今次KFC革命性推出有「家鄉雞」及「香辣脆雞」味,與KFC的招牌口號「好食到吮手指」十分貼切。

指甲油有紅色及裸色2款,分別為「家鄉雞」及「香辣脆雞」,以玻璃樽仔盛載基本上與普通的指甲油無異;用法跟平時搽指甲油一樣,聲稱搽完後吮手指時更會有陣陣炸雞味……正式推出時,你會有膽量挑戰一下嗎?

小編今日就試搽了兩款指甲油,上色程度一般,半透明指甲油要搽兩層先夠色;質地黏黏,始終是食物,搽完指甲油5分鐘內就需要「食用」。

至於讀者最關心的問題呢…兩款的「炸雞味」都不太突出,紅色的「香辣脆雞」味道辛辣,似辣椒油;至於「家鄉雞味」味則帶有黑椒味,反而沒有原味般辣。

指甲油暫時未公開發售,有意購買的朋友,可以留意KFC的Facebook專頁。

活動資訊

  • 日期2016年5月3日起 起推出(暫未公開發售)
  • 地址 暫未公開發售

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓