$78原板海膽飯!螢壽司新推宵夜魚生飯

2016.04.01

****餐廳更新:特價魚生飯限於星期日至四供應,其餘日子亦可享用各式壽司、串燒和燒物。

銅鑼灣樓上日本餐廳螢壽司,由即日起推出「宵夜特價魚生飯」,晚上8時半開始供應至關門11時半,價錢十分相宜,最平$78就有交易。

當中最吸引的,莫過於只售$78的原板海膽飯;師傳選用價位較低但質素不錯的韓國馬糞膽,原板呈上無論是色澤抑或軟滑程度都幾吸引,味道甘甜,未算濃郁但合格有餘。

將海膽鋪上壽司飯,連同經過特別調味的冬菇蓉一同進食,味道、層次變得不單調。 

海膽飯以外,小編特別推介「北海丼($98)」,飯面不但鋪滿帶子和海膽,還有毛蟹蟹肉和蟹膏;本身帶子的味道不太突出,與蟹膏拌均食用,能夠讓鮮味提升。

另有角切魚生飯($88)和雜錦魚生飯($98),兩者用上8-10種魚生,份量十足,前者更有一隻半熟溫泉蛋,有誠意!

宵夜魚生飯以外,螢壽司更推出了特價燒廣島蠔,$18一隻每人限點兩隻,肥美的廣島蠔上只灑上蒜蓉和蔥,無特別調味已經很好吃,值得追加。

螢壽司晚市及宵夜市段亦供應多款燒物和串燒,包括以下的燒海膽蟹蓋,金黃色的蟹蓋內藏有粒粒帶子、蟹肉絲、蟹柳絲和海膽,啖啖肉!

特價飯供應量有限,特別是$78的原板海膽飯,加上店內座位不多不夠60個,想食的話就最好預早訂位,或者預早致電餐廳詢問一下。

午市時段螢壽司亦有供應以上的魚生飯,售價略有不同,想豪歎一頓午餐,亦可於下午幫襯。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓