整蛋糕送粉紅LC鍋? 荃灣韓式唧花蛋糕課程

文: 尋玩人
2016.05.16

某大便利店推出超迷你LC鍋餐具或百貨公司推出搶減價鍋,都吸引大批LC鍋粉絲搶購,就連一間位於荃灣工廈的烘焙店亦以粉紅色LC鍋作招徠,吸引大家來學整蛋糕。

 

當大家以為學整蛋糕送LC鍋之際,請看清楚一點,原來不是LC鍋而是像真度超高的粉紅色LC鍋造型花花蛋糕。5吋蛋糕包括白山茶花、牡丹、小黃花、滿天星等花卉,全是新興的韓式唧花,課堂上導師會提供韓國製唧花咀,並教授大家韓式及拼花技巧。而粉紅色LC鍋及鍋蓋是真蛋糕,絕對可以食落肚,不過咁靚又點捨得食!

 

 

整咁靚的蛋糕,也要付出相等時間,這課程需時一日,朝9晚6,較一般烘焙班長,而且收費都唔平,一日課程要$3880,拍得住真煲售價!(小編都係去換便利店小鍋!) 

 

上圖是同學的作品,又整得幾似! 

以上圖片來源:FB@Moei Sugar Art、FB@Snowy Flowercake 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓