即場玩猜皇帝、天下太平!ohmykids換玩玩具日

文: Mo Mo
2016.06.03

 

6月1日是國際兒童節,各位家長又要頭痛買什麼禮物送給子女?或許這個「換玩玩具日」適合你!

ohmykids 半年一度的「換玩玩具日」將一連兩星期在海港城舉行,屆時場地將佈置成本地懷舊玩具店,周末時間還有小學雞時玩過的「東南西北」、「天下太平」及「猜皇帝/猜皇后」比賽,仲可以即場參加架,搞到小編都想去搵返少少童真。

 

至於換玩具流程是:

1.入場時每個家庭需捐款$20

2.放下你想送出的玩具,由工作人員評分後便可捐出玩具兌換相應數量的分數

3.憑累積的交換券換取心儀玩具或即場以$10購買相等於2分的交換券,用作換玩具之用

活動收集的玩具必須操作正常、清潔及安全,但不接受拼圖、不完整的玩具、毛公仔、衣服、飾物、食具及咀嚼玩具。活動餘下的玩具及全數善款均會捐至香港基督教青年會「玩具銀行」。

  

下頁:  大人細路都玩得!香港5大隱世特色遊樂場

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓