芝士雞煲進階版!吉野家新出「4重芝士雞鍋」

2016.05.17

吉野家早前首次推出芝士雞煲,食客有讚有彈,有部分表示芝士夠濃夠香,部分則反映太濃稠易「痴底」。

由5月19日(星期四)起,吉野家將推出改良版「特濃四重芝士雞鍋」,選用4重芝士炮製,在美國車打芝士湯底中,加入紐西蘭馬蘇里拉芝士條及意大利巴馬臣芝士粉,還有了首次登場的「流心芝士包」,聽落都「芝」味十足。

鍋中放有火鍋用紙,以防芝士煮溶後「痴底」!

跟之前推出的芝士雞鍋一樣,煮滾湯底後,先拌勻幾款芝士和享用已煮熟的雞腿肉。隨後再享用流心芝士包,並注入雞湯煮麵食或白飯。

跟餐有飲品或麵豉湯,不夠飽的話,可+$19.9追加火鍋牛肉或豬肉。「特濃四重芝士雞鍋」每晚6時起開始供應,供應期有限,想試的話,就mark實推出日期吧。

圖:FB@香港吉野家 

活動資訊

  • 日期2016年5月19日起 起推出至另行通知為止
  • 地址 吉野家分店(又一城、香港站、中港薈及紅磡置富都會分店除外)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓