免費健身指導!新興運動Street Workout殺入商場

文: 中仔
2016.06.10

平時健身都會去gym room,但近年新興一種以街頭公園設施或自身體重進行的「街頭健身」 (Street Workout),一樣可以輕鬆操fit。今個父親節,荷里活廣場不但將舉辦兩項街頭健身賽事,還設3場健玩工作坊,俾大家免費體驗這種新興運動。

當日場內將進行「第2屆街頭健身世界盃 (香港站)」 及「香港街頭健身錦標賽」兩項賽事,歡迎大家觀賽。至於想更親身體驗何謂街頭健身,就不要錯過「基礎街頭健身教學」的環節,只要年滿16歲便可免費參加,不是爸爸也可以來操FIT自己。教學只限4節,分別為11:30AM, 1:30PNM, 2:30PM以及4:30PM,每節時間為大約15分鐘,名額8位,以先到先得形式進行。

 

另外,體適能和花式跳繩兩個工作坊則為家長及小孩而設,分別提供一套基本體適能訓練概念和基礎花式跳繩教學。 

 

下頁:睇埋其他父親節活動

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓