和風變奏版!$99平歎二人用下午茶

2016.05.01

位於油塘大本型的Spade by Lassana 早前推出$99下午茶大受歡迎,帶旺了平日人流不多的商場;最近餐廳搞搞新意思,推出升級和風變奏版,價錢不變但加入了一點點的清新和風元素,迎接夏天!

$99下午茶逢星期一至五,下午2時至6時供應,食品連飲品供兩人享用。

層架上放滿鹹點和甜品,一共7款,每款兩件。鹹食包括三文魚他他墨汁脆脆、吞拿魚三文治和迷你碎蛋酥盒;而甜品則有香蕉忌廉撻、迷你士多啤梨吉士牛角包、迷你朱古力酥和綠茶雪糕。

飲品方面,下午茶套餐包兩杯飲品,可選咖啡或茶;嫌單調可額外追加多杯特飲如奶昔和梳打,「飄浮特飲($30)」也是個不錯的選擇,梳打水上放着一球雜莓雪糕,加入提子味糖漿,冰爽開胃!

別看茶點細細件,每款一件加杯飲品其實都幾飽。

小編特別推介三文魚他他多士,墨汁多士烤得夠脆,上面鋪滿粒粒三文魚,很足料!甜點方面,士多啤梨吉士牛角包的味道較突出,牛角包的牛油香氣很重,加入味道較甜膩的吉士,並以酸酸的士多啤梨中和,層次豐富。

層架上的綠茶雪糕都是由Cafe 自家製的,略嫌綠茶的茶甘味被奶味蓋過,不過質地軟滑搭救。溫馨小提示,Cafe 出品的雪糕超易溶,與下午茶合照兩張後,就好趕快食用了!

以三層下午茶來說,每人$50有找算十分超值,下午茶新menu 上的食物亦比以往更有心思,值得再試。

下午茶收費(兩位用)

星期一至五 - $99

星期六至日及公眾假期 - $148

*不設訂座 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓