限時搶購爆紅星戰Chewie面具!同場加映4款變聲玩具

2016.05.26

近日有一段短片在Facebook瘋傳,片中一名美國大媽收到一份發聲面具禮物,面具的造型是《星球大戰》角色Chewbacca,帶上面具的大媽失控喪笑,但莫名其妙的連睇片的網友都被大媽的笑聲感染,自然想跟住一齊笑,短片至今有超過億點擊率,不但令大媽一夜間成為網絡紅人,她帶的面具更迅速成為搶手貨!如果大家都想玩呢款發聲面具,玩具反斗城網店現正進行限時訂購,由即日至5月29日可以$239.5訂購,最快6月6至13日可以取貨。

網址:http://www.toysrus.com.hk/star-wars-7-chewbacca-electronic-mask/zh-hk/

圖:FB@Candace Payne

圖:玩具反斗城官網

雖然大媽所帶的Chewbacca面具無現貨,但小編近日在玩具反斗城還見到其他發聲面具和變聲玩具,如果成班朋友一齊帶住嚟傾偈,都咪話唔爆笑!

 

星球大戰Kylo Ren變聲面具 $349.9

去年底上映的《星球大戰:原力覺醒 》重新掀起一輪星戰熱,新奸角Kylo Ren接捧黑武士,帶上面具之後,就連把聲都零舍陰沉粗糙。

星球大戰vii 黑武士變聲面具 $399.9

星球大戰的經典角色又點少得黑武士,唔止變聲,這款面具仲內置幾句黑武士經典對白。

圖:玩具反斗城官網

蝙蝠俠聲光面具 $299.9

「明幅俠」你都可以做到!除了好似黎天王咁用手機app,亦可以帶上這款變聲面具。

圖:玩具反斗城官網

Dory變聲玩具 $199.9

迪士尼動畫《海底奇兵2》將於今個暑假上映,懵懵地的Dory有時說話慢吞吞又無厘頭,用這款Dory變聲玩具錄音不但可以變聲,就連語速都被變埋,相當有趣呀!

 

 

活動資訊

  • 日期2016年5月25日 - 2016年5月29日
  • 地址 全港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓