最平$150!Formula E票價全面睇!

文: 中仔
2016.05.31

Formula E 電動方程式10月正式殺入香港鬥車!到時中環海濱一帶將變身成電驅方程式賽道,10月8日率先上演名人賽、電動車展及啦啦隊巡演的賽事嘉年華, 10月9日則進行刺激的練習賽及排位賽,壓軸上演電動方程式香港站。票價由$150起,門票現已於網上公開發售!


Formula E 電動方程式的香港賽道貫連龍和道和天星碼頭,賽道全長約 2 公里,共10 個彎。當中包括一個加速彎,在第一和第二彎之間更有長達半公里的直路為整條賽道的最佳超車點。


最平的嘉年華會門票價錢分別是$150(特惠)及$300,手持門票的朋友可於摩天輪下的 eVillage從巨型屏幕直擊賽事實況,與車手親身見面。EVillage亦設互動遊戲及模擬賽車比賽等體驗區,以較親民的價錢感受今次盛事!賽事特設龍和道主看台,票價錢分別是$1190(特惠)及$2380,盡覽賽道景觀,讓你親身感受方程式賽車的刺激感!門票現已於網上發售



若嫌門票太貴,不妨於網上填寫資料申請成為賽事志願者,擔任不同崗位的義工順便免費睇比賽,只要年滿18歲或以上人士即可報名參加

 

來源:FORMULA E官網

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓