愈食愈開胃!涼浸浸冒煙冷麵 VS.溶岩芝士雞

2016.05.01

來到夏季,日日都三十多度,連口味都出現了變化,要跟熱辣辣的鍋物和燒烤食品講bye bye!

位於尖沙咀海港城LCX 的韓國餐廳 The Joomak,由即日起推出一系列透心涼食品及飲品,為顧客趕走悶氣。

主打食品有極具視覺效果,冒白煙的4度冷麵!餐廳參考韓國光州一條小村莊食冷麵的方法,從當地進口麵條,製作出攝氏4度的彈牙冷麵,並以大量冰塊保持溫度。

4度冷麵一共有3款,包括素菜($68)、豚肉($78)、牛肉口味($88),配上特製韓式辣醬食用,惹味又開胃!

*建議趁冰塊融化前食用,以免冷麵的麵質受溫度影響

除此以外,The Jookmak 亦推出了冰凍的水果燒酒($68)和慕絲甜品($68),燒酒加以新鮮水果(士多啤梨、菠蘿、藍莓)浸製,滲透着淡淡果香,不過略嫌味道不太天然。

相反,同樣冒煙的士多啤梨慕絲甜品則有較大驚喜!Mousse 上鋪滿多片玫瑰花瓣和朱古力,賣相討好之餘,味道亦不錯,不會太甜。

凍冰冰的食品及特飲之外,The Jookmak 亦推出了一系列熱辣辣香脆炸雞,包括有以韓國著名綠茶品牌O’sulloc 綠茶蜜糖炮製而成的綠茶蜜糖炸雞($128)和柚子炸雞搥($85)。

兩者味道都帶甜,前者的雞件上面沾滿綠茶粉,帶點甘味,未必人人喜歡;反而柚子炸雞的吸引力更多,酸酸甜甜,很適合夏天食用。

不過要數最吸引的,還是紫菜X溶岩芝士包($208)!以烤麵包盛載着熱溶芝士,有助保持芝士微暖;店員建議將碟上的多款小食如炸雞、炸韓國年糕、炸魷魚蘸滿芝士,再以紫菜卷起食用,果然美味,紫菜用完後還可以追加呢!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓