免費充電、連Wifi!商務級新機場巴士5大特點全面睇

2016.06.13

新一代龍運機場巴士,來往粉嶺、上水至機場的A43同A43P日前正式投入服務,大家唔止搭飛機有商務位,連巴士都有「商務位」,這系列新車以「商務級」巴士作為賣點,於車箱設計和配套設備上都有不少革新,等小編同大家一齊睇吓新車5大賣點:

1. USB插頭

坐車撳電話似乎係現代人的習慣,對於機不離手的乘客而言,能夠一邊坐車,一邊叉住電用電話實在相當方便。

2. 免費Wifi無綫上網

乘客只需在Wifi設定選擇「KMB Free」,就可以根據指示免費使用Wifi,咁就唔怕浪費手機數據。

3.座椅新設計

新車的座位除了用上仿皮物料,設計比又以前更寬闊,而唔少人好怕坐的「倒頭車」亦有新設計,座椅中間的手柄可以隨意收起或放低,無論你保留個人空間抑或與隔離位保持親密都得,而上層座位椅背均加有腳踏和雜誌架,更似搭飛機的享受。

4. 無柱設計、低透光度玻璃

巴士上層採用新穎的無柱設計,增加車箱空間感。另外,有時搭長途車如果坐正窗口位,可能大家都會怕曬和熱,不過新車採用低透光度玻璃,無阻視線之餘,乘客亦毋需擔心太曬和太熱。

 

5. 車站資訊即時睇

乘客上車之後可以見到一個顯示屏,會顯示車站資訊,預計到站時間,並且有乘車提示訊息等,大家就唔使驚坐過站啦!

 

圖:FB@KMB九巴專頁 

 

活動資訊

  • 日期2016年6月11日起 起投入服務
  • 地址 全港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓