超過30場瑜伽、跳舞堂免費任上!中環海濱大型運動日

文: 中仔
2016.06.24

「中環夏誌」舉行期間,周六日或公眾假期於中環海濱活動空間舉行不同的公眾活動,6月25及26將舉行「IRIS: YOUR ESCAPE」大型健康節,全日有不同的表現、瑜伽班及不同的運動試玩,平日工作繁忙的都市人不妨當日到場做運動!

除了現場除了Yoga Zone及Meditation Zone 讓人放鬆身心,更特設Discovery Zone讓大家試玩巴西柔術、Kickboxing、詠春、Zumba、空中絲帶操及HIIT等不同運動,體驗運動的樂趣。



除了不同的運動體驗區,同場仲有小市集,售賣美容、運動及健康產品。另外亦有攤檔播音樂、玩body painting,似足一個小型嘉年華!


「IRIS: YOUR ESCAPE」費用全免,記得預先於網上報名

 

來源:irishkg

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓