珍珠奶茶味最驚喜!Mango Xpress新口味豆腐花

2016.06.15

滑溜溜的豆腐花,入口即溶,是很多人喜愛的甜品。尖沙咀以芒果主打的甜品外賣店,今個夏天一次推出4款新口味豆腐花,包括抹茶紅豆、珍珠奶茶、芒果及原味,各有特色。

  

 

抹茶紅豆豆腐花$15,日本抹茶沖泡後,加上豆漿製成,再伴以日本紅豆。淺綠色的豆腐花,入口香滑,帶淡淡的茶香,紅豆的甜味略蓋抹茶味,但不太甜。

珍珠奶茶豆腐花$15,豆腐花的紅茶味較突出,加上煙韌的黑珍珠,口感豐富,非常飽肚。而黑珍珠本身帶少許甜味,建議加少許黑糖漿已足夠。

  

  

芒果豆腐花$18,原味豆腐花鋪上台灣愛文芒果粒及芒果味的星星蒟蒻,再淋上芒果醬汁,賣相十分吸引。愛文芒果香甜,每口都充滿芒果香味。

   

 

原味豆腐花$12,豆香順滑也十分清涼。另有熱豆腐花需於每晚上6時供應。

 

活動資訊

  • 日期2016年6月8日起 至另行通知
  • 地址 尖沙咀加拿芬道45-47號地下D1號鋪
  • 電話2856-3808

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓