香港都有得食!旺角出現降溫必備「冰碗冷麵」

2016.06.01

留意開日本美食的你應該知道,京都月前一間懷石料理店人氣急升,事緣是有人於網上分享了餐廳的一款日式創意料理—「冰碗冷麵」。

香港都有類似食品!旺角一間人氣Cafe Coffee Jobs 將由6月18日起,推出一系列全新美食和特飲,當中最矚目的,一定是望見都透心涼的「海膽三文魚子冰碗冷麵($168)」!

大廚預早一日冷凍碗狀冰塊,在製冰時加入花瓣,賣相更討好,繽紛的顏色亦會令食慾增加。

不似一般日式冷麵,廚師希望加入一點西式食品的元素,選用了同樣幼身彈牙的天使麵代替蕎麥麵。

以麻醬、青瓜絲、紅蘿蔔絲拌勻天使麵,再於麵上鋪滿各款刺身,包括日本海膽、帶子、三文魚子及熟蝦,最後灑上蔥粒和紫菜,味道清爽醒神,冰鎮效果一流,不過香港的天氣始終較熱,上枱後最好於30分鐘之內食完,避免變成水浸冷麵。

冷麵限量供應,每日下午4時開始有售,數量有限,賣完即止。怕撲空的話,最好在到訪前先致電餐廳問問供應量。

冰碗冷麵以外,份量十足的「鵝肝菠蘿漢堡包($178)」、最近網路上爆紅的「曲奇杯子($48)」和新出的「雙色榛子朱古力($66)」亦值得一試,特別是那杯以Nutella 榛子醬製成的特飲。

飲品層次分明,奶泡上再有一層雙色cream,以蝶豆花天然色素製素的粉藍色忌廉很夢幻呢!

同樣是新推出的白朱古力士多啤梨沙冰($58)味道則較一般,雖然冰粒打得夠幼細,但士多啤梨味就不太天然。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓