香港首個!尖沙咀Nekoatsume貓咪收集夏祭

文: 尋玩人
2016.06.25

人氣手機遊戲「Nekoatsume」(貓咪收集)將會於7月來港辦全球首個大型展覽!

展覽場地位於尖沙咀LCX,現場將佈置成充滿日式氣氛的夏祭街道,一眾貓喵們會擺定「甫士」與大家合照,粉絲更可以親身到訪貓咪們在遊戲裡的住所,全情投入遊戲世界!

駕著火車的貓咪、在刨冰店內招待的貓咪、睡午覺的貓咪……總有一隻令貓奴們心動。

活動期間設pop-up store,將出售多樣精品包括文具、Cushion、杯子等等,全部由日本直送,部分貨品更是期間限定款式。雖然貓咪收集於年初曾在香港開設pop-up store,但今次的精品全部是首次在港發售,不怕跟上次撞款,價錢待定。

貓咪們更在LCX六個位置設置了蓋章台,只要集齊六個印章就可以得到別注版氣球。 

下頁:My Melody田園Look 現身樂富士多啤梨農莊

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓