成束咁靚!旺角靚靚牛奶芝士杯

2016.07.08

用金莎做成花見得多,芝士杯甜品花又見過未?旺角甜品店Candy Shake新出了3款牛奶芝士花杯甜品,用長身的玻璃杯盛着,再用花紙包裝成一枝花般,非常特別。

 

3款口味包括可可抹茶芝士、黑糖咖啡芝士及玫瑰牛奶芝士,每杯$32。芝士杯用了日本北海道3.6牛奶加日本芝士做成。一共有6層,由不同口味的布甸、芝士慕絲及果凍等組成,層次豐富。

可可抹茶芝士杯,底層是抹茶牛奶布甸,中層是香滑的芝士慕絲,可可脆米等,表層加上銀色朱古力脆珠裝飾,味道較輕,不太甜。

 

玫瑰牛奶芝士杯,淺粉紅色,外表吸引。下層是玫瑰花啫喱再加上粒粒玫瑰果凍,有啖啖的玫瑰花香味。

黑糖咖啡芝士杯,咖啡味突出,加上煙韌的黑糖寒天,口感豐富。

 

另外,加$4可有盒獨立包裝,4杯以上更會包裝成一束花,下次送禮不想送花太普通可以考慮一下。

 

  

活動資訊

  • 日期2016年7月1日起 至另行通知
  • 地址 旺角登打士街55號

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓