伏味濃不濃?759 阿信屋新出叮叮章魚小丸子

2016.07.01

759 阿信屋最近新出了一款超方便的微波爐食品—「叮叮章魚小丸子」,一包約有12粒(360g),公價$31.2。

烹調方法簡單,用微波爐加熱便可;先把八爪魚丸放於微波爐適用的器皿上,不用解凍,4粒小丸子約需加熱4分至4分半鐘。

想外層香口一點,包裝袋上亦有油炸方法說明,不過為了幾粒八爪魚丸而開油鑊,未免太「大工程」…

試食時間到!叮熱後的製成品賣相其實不錯,不過用微波爐加熱,大概都能猜得到章魚小丸子的質地是軟身的,意料之內,跟在普通街頭小食店買到的差不多,不過不失。

切開小丸子,可見內有八爪魚粒、蔥、椰菜絲,餡料不算多,但都合格。

至於味道方面,頭一、兩啖還好,味道其實幾香口;可能小編平日食得較清淡,個人覺得愈食愈鹹,有口乾的感覺,要飲大量清水沖淡。

叮叮食品的確夠方便,但味道比起街頭買到的小丸子,味道還有一段距離,不過貪得意的話仍可一試。

*叮叮食品沒有附送日式燒汁、沙律醬、木魚絲和紫菜等調味品,需要的話就要自行額外購買。

圖:FB@759 阿信屋 

活動資訊

  • 日期2016年7月17日起 起至另行通知為止
  • 地址 759 阿信屋分店
  • 查詢3960-9300

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓