芒果迷注意!御前上茶限定芒果甜品

2016.07.25

一到夏天芒果當造期,芒果當然成為主角,抹茶甜品店「御前上茶」最近就推出了芒果祭,用了台灣新鮮芒果做成多款芒果甜品,如刨冰、芭菲及窩夫等,為大家一掃夏日暑氣!

  

消暑必食有芒果雪山刨冰$80,牛奶刨冰加上個半份量的台灣芒果肉,香甜啖啖肉。配上有新鮮芒果醬做成的軟雪糕,雪糕沒有加奶,味道酸甜幼滑不膩。最後淋上自家製的芒果醬,芒果醬慢慢從頂流下,佈滿整個刨冰,芒果味濃郁,消暑一流。

不過最搶眼必定是芒果抹茶鐵板窩夫$62,熱辣辣即製的抹茶窩夫,加上香滑的芒果軟雪糕,淋上抹茶latte。窩夫吸滿抹茶味,再蘸着涼冰的雪糕,入口一冷一熱,芒果酸甜味更中和了抹茶甘苦味,味道配搭剛好。

多層的芭菲當然不少得,御前芒果聖代$78有齊芒果肉、抹茶凍、豆腐布甸、紅豆及主角芒果軟雪糕,層次分明,口感十足。

 

另外,有涼透心的特飲芒果沙冰雪糕$58,芒果沙冰配抹茶芒果雪糕清爽涼快。沙冰用新鮮芒果加上冰打成,入口幼滑沒半點碎冰。

 

 

活動資訊

  • 日期2016年7月22日起 至另行通知
  • 地址 旺角廣華街13號廣輝大廈地下4-5號鋪/屯門屯門鄉事會路83號V City商場1樓13號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓