親手捏出美觀又實用花碟!大埔陶泥花碟工作坊

文: 手多多
2016.08.11

盛夏看到花草樹木總會令人覺得心曠神怡,特別是一些可以放在家裡的飾物,不單可以加添一份生氣,亦可以令家裡充滿温暖。如果這個裝飾品是自己親手製作的就來得更有意義了。

位於大埔的生活書院聯同陶藝店泥塵記將於8月20日舉辦一場盛夏花碟工作坊,教導大家親手製作一個3-6吋直徑的花碟子。

工作坊費用$380,已包括製作花碟之陶泥、釉藥、燒製以及包裝,相中的花碟圖案只作參考,屆時還有近20多款花型供選擇。

 

由於燒製需時,作品在工作坊後2至3個星期後才可領回,每班名額12個,愛手作、陶瓷的朋友可以留意一下! 

圖: FB@泥塵記 Lai Chan Kee, FB@生活書院 School of Everyday Life

下頁: 邊歎-5℃ Frozen Beer邊整皮革!尖沙咀限定日本啤酒園

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓