香港限定! L’ Éclair de Genie新出朱古力月球月餅

2016.08.24

中秋節又快到,還未想好今年要買那款月餅?法國人氣閃電泡芙店L Éclair de Genie將朱古力與傳統月餅結合,一改傳統月餅的造型,愛吃朱古力的你不妨考慮買回家與家人分享。 

甜蜜滿月 (榛子香脆牛奶巧克力月球) $68,黃色月球造型寓意,外殼是40%濃度的法國牛奶朱古力做成,藏着粒粒香脆榛子朱古力,非常特別。

瑰金迎月 (香脆雙重巧克力月餅) $58,表層壓有暗花圖案的金箔薄片,非常高貴,內層混合了香滑的牛奶朱古力與杏仁醬,配上香脆的卜卜米作餡料,口感豐富。 

還有禮盒裝 $388,內有4件瑰金迎月(香脆雙重朱古力月餅)1件甜蜜滿月(榛子香脆牛奶朱古力月球),可以一次過嚐盡兩種口味,買回家一家大細一齊食就最適合不過!

當然不少得人氣泡芙,新推了中秋節限定N°214法式閃電泡芙月餅 (HK$48)N°213紅豆黑芝麻閃電泡芙$4895日開始發售。

N°214法式閃電泡芙月餅 $48,面層以傳統金黃月餅皮製成,壓上中式暗花圖案,味道似菠蘿包般。內層是酸甜的士多啤梨與花生醬,搭配新穎!

N°213紅豆黑芝麻閃電泡芙 HK$48,內層是綿綿的紅豆忌廉,混入了黑芝麻脆脆,面層有綿滑的黑芝麻忌廉,加上白朱古力製成的月亮裝飾,更鋪上了紅豆及經炒香的黑芝麻,充滿芝麻香氣。

 

  

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓