逾30萬顆粒砌成!九龍灣有LEGO 模型展

文: 尋玩人
2016.09.02

  

LEGO有福了!全港首間LEGO專門店早前在旺角開幕,原來另一邊九龍灣亦有LEGO City冒險大型展覽及遊戲區開幕!  

MegaBox 今年再度與LEGO合作,用上逾30萬顆粒LEGO砌出兩大模型展,分別是中庭的LEGO City 城市冒險模型和地下的「香港昔今」模型展,立即帶大家睇下展覽4大必影位。

 

1.LEGO City 警察及小偷模型 (位置:L5中庭)

兩個模型由LEGO顆粒砌成,其中警察模型更逾1米高LEGO City 警察。配合後面的警局場景及旁邊的小偷,上演一幕兵捉賊!

 

2.LEGO City 模型展 (位置: L5中庭)

除了警察及小偷模型,旁邊亦有數個玻璃櫃展出LEGO City 場景如:消防局、警局等。

 

 

3.LEGO 小丑JESTRO及騎士克雷CLAY 模型 (位置:L9)

模型逾1米高,是動畫LEGO NEXO KNIGHT 的角色, 更是全港首度曝光,絕對值得一睇。

 

 

4.香港昔今模型 (位置:地下)

作品由本地多位LEGO達人砌成,製作非常精緻,有多個香港昔今場景,如山頂、大排檔、火車站等。

  

 

 

 

由於大部分模型要隔住玻璃影,建議貼住玻璃便可減低反光的情況。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓