灣仔結婚展 小花束、染布花手帶工作坊$20有得玩

文: 尋玩人
2016.08.26

在這個夏去秋來的日子,除了可計劃秋天睇紅葉旅行大計外,還可以與心愛的人先享受一個浪漫周末,讓感情升温。今日(8月26日)起一連三日灣仔會展正舉行香港結婚節,不要以為結婚婚展一定係準新婚夫婦先去? 其實場內有不同活動,無論是準新人、夫婦或者情侶都可以參加。

 

準新人既可到九大主題婚嫁專區,好好準備自己的婚禮,又可在《囍愛.回家》家品區為你們的窩居選購心頭好。大會舞台不時亦舉辦婚紗fashion show、美肌按摩示範、土耳其肚皮舞及健康修身攻略等節目,即使一般情侶來也不怕悶。

此外,只要即場成為《新婚會》會員,更可免費參加瓷畫 (攤位:G16)、染布花手帶(攤位:Z03)、乾花花束 (攤位:G30)及DIY面膜(攤位:A37)等五個工作坊。

入場費$20位,計返即俾$20就可以參加工作坊都算抵玩,不失為本周拍拖好去處。

以上圖片來源: FB@iWedding Club新婚會

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓