消暑涼浸浸!鮮果Gelato冰菓蜜瓜

2016.08.27

旺角甜品店御前洋菓子推出的「義式水果冰淇淋」,霸氣用上半個澳洲溫室哈蜜瓜,加上香滑軟雪糕及一粒粒冰凍的鮮果gelato冰菓,吃完涼透心。

 

當中gelato冰菓是店主首創的,用了新鮮水果,以gelato方式做成,味道清新。

  

gelato冰菓一共有芒果、香蕉、哈蜜瓜、紅火龍果及蜜瓜 5 款口味。當中紅火龍果及香蕉最特別及受歡迎。搶眼紅卜卜的火龍果味道清甜,而香蕉味外表看似咖啡味,入口神奇地似吃真香蕉般,蕉味突出,口感冰凍又綿密。
  
  
 其他gelato冰菓,鮮果味很重,沒半點冰感淡味,口感特別。由於製造工程繁複,所以每日限量20至30個。
  
另外,不同的gelato 冰菓組合可接個人喜歡,配上芒果、抹茶、焙茶、豆腐及紫薯味的軟雪糕,更可選擇蜜瓜或哈密瓜,口味可任意搭配。

活動資訊

  • 日期2016年8月23日起 至另行通知
  • 地址 旺角廣華街13號廣輝大廈地下2號鋪
  • 營業時間星期一至五 3pm - 11:30pm 星期六及日 2:30pm - 11:30pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓