浮誇到尖叫!閃亮純金牛奶雪糕登陸銅鑼灣

2016.09.15

i CREMERiA 雪糕店的甜品一向以甜蜜、典雅見稱,香濃軟滑的抹茶雪糕和忌廉蛋糕,配合超甜蜜瓜和士多啤梨等水果,日本風深得女生喜愛!

 

 

未能滿足於水果雪糕?i CREMERiA 香港店即將為港人帶來「純金北海道牛奶雪糕」,銅鑼灣SOGO分店限定,於9月23日開始發售,每支盛惠$98!

雪糕選用北海道牛奶,而外層食用金箔的含金量更高達99%,每片厚度只有萬份之二毫米,手工十分精細!

【相關文章】便利店賣即炒滑蛋早餐
【相關文章】$34任食十款雪糕 

 

雪糕夠Bling Bling 之餘,據店方所講,金箔原來還有美肌效果,食用金箔有助平衡人體內的酸鹼度,可以促進新陳代謝及提升腸臟健康。

金箔其實無任何味道,薄薄一片,入口很快就溶化了;試一次無妨的,不過小編下次還是會選擇原味牛奶雪糕!

圖:FB@I Cremeria

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓