麥當勞賣芝士撻!期間限定口味窩夫同期登場

2016.09.01

繼粟米批回歸後,麥當勞於今個秋天帶來全新甜品「流心芝士撻」,由即日起於McCafé 全線分店發售(國際金融中心分店除外),全日供應。

芝士撻賣$18,購買飲品的話可加$13追加一件,定價跟坊間同類產品差不多。

事不宜遲,即刻試試!

撻皮翻熱後不算很鬆化,但勝在牛油味剛好,沒有搶去芝士味道,而且食落不太膩。

芝士部分可能就讓人有點失望啦……據店員所講,熱食芝士撻會食到流心芝士;不過無論小編於店內即食,抑或自己再用微波爐叮熱(約10-20秒),都達不到「流心」的效果,與參考圖片有點出入。

芝士撻只有半溶效果,希望只是個別分店情況。 

雖然無流心,撻的味道其實不錯,Cream Cheese軟滑濃郁,奶味濃,喜歡芝士的小編覺得不太膩,秋天食個暖笠笠的甜品都不錯。 

McCafé 同期亦會推出新口味咖啡和Cheesecake,包括烤栗鮮奶咖啡(凍/熱)及忌廉芝士甘筍蛋糕。

另外,繼阿華田扭紋新地後,3間麥當勞概念店由即日起將發售「脆脆阿華田新地窩夫」,期間限定,供應地點包括金鐘海富中心、太古城中心、鰂魚涌海灣街分店。

*忌廉芝士甘筍蛋糕推廣不適用於國際金融中心、合和中心McCafé分店

*烤栗鮮奶咖啡(凍/熱)推廣不適用於山頂、海富中心、香港國際機場離境大堂及抵港大堂之McCafé分店 

活動資訊

  • 日期2016年9月22日起 由即日起供應至另行通知為止
  • 地址 麥當勞McCafé 分店,詳見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓