香港都食得到!麥當勞推出Bagel早餐套餐

2016.09.01

由即日起,麥當勞將於每日凌晨4時起到上午11時,推出兩款全新早餐,帶來已於英、美、台灣等地分店發售了一段時間的Bagel,以後食麥記早餐有多個選擇了。

全新小麥圈(Bagel)早餐一共有兩款,包括「煙肉芝蛋小麥圈」和「豬柳炒蛋小麥圈」,套餐均售$25.8(單售$16.2),跟薯餅和飲品。(價格或因個別分店而定)

Bagel平日多數跟Cream Cheese和果醬食用,McCafé 最近也有發售;今次加入早晨套餐的食品如豬柳、炒蛋、煙肉又好無味呢?立即試試!

先講飽身,手感很實淨,感覺幾硬;不過食落又是另一回事,Bagel 質地結實,但又不似長法包又硬又脆,小編個人就幾喜歡中心部分軟韌的口感。

Bagel 密度很高的關係,食大半個已經很飽了,連炸薯餅都吃不下呢。不過平日食慣鬆軟、空氣感重的麵包的朋友,就未必喜歡了。

兩款口味相比之下,「煙肉芝蛋」的味道更豐富,熱溶的芝士能令Bagel 的質感更軟滑;另一款的「炒蛋」會出水,夾在Bagel內似乎不太適合呢!

套餐跟店內其他早餐的價錢差不多,如果小編當日好肚餓、好肚餓、好肚餓,都會encore。

活動資訊

  • 日期2016年9月26日起 起供應
  • 地址 麥當勞分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓