免費派雪糕!歐洲雪糕首度登港

2016.10.06

雪糕迷注意!來自歐洲立陶宛雪糕品牌DIONE,今日正式首度登港,於各大便利店報到。每款雪糕都用了「快樂乳牛」(Happy Cow) 所生產的牛奶做成。牛隻用自由放牧的形式飼養,每天在草地呼吸新鮮空氣,令牛品質更佳及天然。配上比利時的朱古力,味道香滑濃厚。

 

 

雪糕系列現提供4款口味,包括鹽香焦糖雲呢拿雪糕批、比利時黑朱古力咖啡脆粒雪糕批、薄荷朱古力脆粒雪糕批及雲呢拿焦糖榛子粒脆皮甜筒,用了超過35%新鮮牛奶及忌廉製造,以後又多個雪糕新選擇。

 

  

 

推介有鹽香焦糖雲呢拿雪糕批,淡淡的鹽香配上香甜的焦糖,加上香滑的雲呢拿雪糕,今人回味。

 

  

除了雪糕批,更有最人氣雲呢拿焦糖榛子粒脆皮甜筒,香滑的雲呢拿雪糕配上朱古力脆皮及榛子碎,加上香脆的甜筒,口感非常豐富。

 

 

另外,為慶祝首次登港,DIONE於10月10日2pm於銅鑼灣百德新街舉行雪糕派發及試食活動,經過的朋友記得試試!

活動資訊

  • 日期2016年10月10日 - 2016年10月10日
  • 地址 銅鑼灣百德新街(近銅鑼灣HMV)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓