銀礦灣沙灘音樂節 免費睇Supper Moment、KOLOR

文: 尋玩人
2016.10.17

沙灘上睇band show,成件事好熱血!一眾音樂發燒友不用再葡萄台灣人有「春吶」了,銀礦灣沙灘音樂節將於本周末回歸!

音樂節一連三日舉行,分成四個區,分別為Rock on the Roll、音樂互動坊、派對坊和品味音樂坊,由rock and roll到小清新音樂都有齊晒,滿足不同音迷口味。在互動音樂坊內,亦會有不同類型的音樂單位教大家「玩」音樂,有興趣的朋友不妨試吓。

 

表演嘉賓方面,三日都會有不同的嘉賓上台演出,10月21日有Zpecial、ToNick、Andy is Typing、DeepInside、HEYO及After 10 crossover YukiLovey。

10月22日的嘉賓包括: Joey Tang、Hey Joe Trio、Sugar Bro、鐵樹蘭、COOPER、KOLOR及滅火器。10月23日則有新青年理髮廳、Danny Summer、Another Kitchen、輕觸點、玖拾後、The Boogie Playboys、Sensi Lion 。

 

音樂節大使Supper Moment亦會在10月23日出場,到底佢哋會唱無盡、小伙子、幸福之歌抑或是新歌呢?

音樂節免費入場,雖然銀礦灣有點遠,但主辦單位已經與巴士及渡輪公司達成共識活動期間將加密班次。 

下篇:4大園區率先睇!Beertopia 手工啤酒節重臨中環海濱

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓