戲迷必到!《你的名字》期間限定店登陸香港

2016.11.07

日本動畫電影《你的名字。》在香港上映以來贏盡掌聲,就連本身對日本電影認識不多的朋友,也開始留意及重溫日本動畫家「新海城」的歷年大作。

戲迷注意,繼日本之後,香港都將開設一間《你的名字。》期間限定店! 

由11月16日至12月15日期間,位於油麻地的Youme Cafe Stand 將變身成動畫電影《你的名字。》主題飲品店,推廣期長達一個月,餐飲及佈置詳情有待公佈,留意HK 港生活更新!

根據以往經驗,香港的Pop-Up Cafe 會參考日本供應食品及派發免費紀念品;不過今次的油麻地Youme Cafe Stand 的空間有限,未知除了飲品外,會否供應其他小食及甜品,以及售賣精品。

香港限定店未開,不如先睇睇日本《你的名字。》Cafe 的亮點,「葡萄」一下吧!

餐飲方面,日本Pop-up Cafe 以《你的名字。》動畫電影中的情節為創作靈感,呈現戲中多幕,包括有「女主角髮帶特飲」、「千年一遇彗星特飲」、「男主角打工餐廳所賣的Pizza」等。

日本店更會送出Postcard及杯墊,未知香港的Pop-up店會否向顧客免費派發呢! 

圖:FB@Youme Cafe/《你的名字。》日本官網/ 《你的名字。》日本Cafe 官網

活動資訊

  • 日期2016年11月16日 - 2016年12月15日
  • 地址 油麻地彌敦道530-538號2樓
  • 營業時間11:30am-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓