影3.6米巨型馴鹿、聖誕擺設工作坊!4站玩轉YOHO MALL聖誕節

文: 尋玩人
2016.11.15

想在誕節影靚相的話,又多一個好去處啦。元朗YOYO MALL將化身歐陸花園,一眾馴鹿更會穿上暖笠笠的毛衣,讓大家影靚相。聖誕期間,商場更會舉辦多場工作坊,讓大家學製精美聖誕擺設。

第一站:與3.6米高巨型馴鹿影相

YOHO MALL I 一樓將打造成「OH! MY DEER聖誕花園」,場內有多隻以原木製成的馴鹿,藏於不同地方。駐守花園中央的3.6米高馴鹿亦會不時同大家「點頭」打招呼,十分可愛。

 

第二站:「MY DEER小鹿體驗農莊」

淨係影馴鹿又點夠呢!大家仲可以坐上農莊內佈滿聖誕裝飾的鞦韆,與屋企人、朋友一齊影相留紀念。小朋友更可以一嘗「騎鹿」的滋味架。

第三站:聖誕老人大屋

有馴鹿又點少得聖誕老人呢。場內的聖誕老人大屋以歐陸風格打造,配有火爐及沙發,見到已經覺得好有家中温暖的感覺。聖誕老人更會於12月24至27日到聖誕老人大屋或走到商場各處同大家影相架。

第四站:聖誕擺設工作坊

於商場內以電子貨幣累積消費每滿$200 (每張發票金額須達$100或以上),就可以換領聖誕工作坊入場證一張。每段時間都有不同工作坊玩架。

即日起至17年1月1日:原木馴鹿掛飾工作坊

 

即日起至12月4日:彩冷聖環及閃爍聖誕吊飾工作坊

  

12月5日至17年1月1日:布藝聖誕球及松果小鹿工作坊

注意:累積消費不包括fusion by PARKnSHOP、 7-Eleven及任何食肆、輕便美食、零售美食之商戶。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓