走進浪漫星海!PopCorn「聖誕夢幻鏡之國度」

文: 爛玩精
2016.11.22

11月尾又是時候計畫聖誕活動,如果卡通佈置不是你杯茶,不妨考慮將軍澳PopCorn。商場用巨鏡打造出兩個絕美裝置場景,有「炫目鏡迷宮」和「浪漫星海」鏡屋裝置,佈置夢幻美麗之外更好好玩,最適合打卡放閃!

由今日起到PopCorn一樓大舞台可以看到一個八角形巨大禮物盒設計成的「炫目鏡迷宮」,迷宮用近百面巨型鏡子和燈飾組合而成,要在當中摸索出路絕不容易,好玩刺激!另外,迷宮外牆有一個「Love to Infinity 測.愛.機」互動裝置,大家只要將手掌置於螢幕上,「測.愛.機」便會開始自動感應,顯示甜蜜訊息或祝福語句,再玩埋外牆的哈哈鏡就一流!

另外,PopCorn 地下大堂則有一個巨型冰藍色禮物盒,盒中就是參考「聖誕十大浪漫景點」之一的東京「星光花園」設計而成的「浪漫星海」,走進盒中被千萬顆星星包圍,非常浪漫!

 

除了影靚相,PopCorn更預備了「聖誕歌聲馬拉松」等表演項目,增加節日氣氛。另外,下載手機程式玩「魔法之旅」,再根據提示收集隱藏於港鐵三大商場(德福廣場、青衣城及PopCorn)中的不同道具就有機會得到港鐵商場HK$50現金禮券、STARBUCKS禮券等獎賞,於指定非食肆商舖單一消費滿HK$100或以上,更可參加「聖誕即抽即中獎」,快d約埋朋友聖誕出動玩遊戲換獎賞!

 
 
【聖誕商場裝飾曬冷】
>>沙田新城市紫藍色璃光星河
>>K11北極光燈光匯演
>>1881巨型雪人、冷煙花滙演
>>將軍澳PopCorn「浪漫星海」
>>時代廣場雪樂園
>>銅鑼灣利園「聖誕藝術村」
>>又一城「聖誕老人秘密花園」
>>海港城150個小雪翁、旋轉木馬、聖誕樹
>>
朗豪坊LEGO聖誕雪國
 
 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓