體驗動感聖誕 銅鑼灣Samsung Galaxy Studio

文: Mo Mo
2016.12.08

聖誕將至,有型實用的智能手錶相信是送禮首選,新鮮熱辣出爐的 Samsung Gear S3 到底有幾靚幾潮,唔試過又點知?趁着聖誕檔期前,Samsung 在銅鑼灣世貿中心對出空地設立了 Samsung Galaxy Studio 體驗館,不但展示最新的 Gear S3,場內更有多個體驗區,不試你就走寶啦!

Check Point 1︰Gear S3陪你跨欄做運動

新推出的Gear S3外形靚絕,1.3吋圓形錶面配可轉動錶框,有斯文的Classic和型格的Frontier兩個款式選擇。在Galaxy Studio內,不但可以看到真錶有幾潮幾靚,在Gear S3運動健身專區內,更可試戴新錶大玩跨欄健身運動,跟朋友一較高下。

Check Point 2︰Gear VR 刺激4D越野單車

追求刺激的,必定要親身試玩4D虛擬實境越野單車,戴上New Gear VR裝置,騎上會搖會動的單車上,感覺非常真實,恍如置身刺激緊張的越野單車比賽現場一樣。

Check Point 3︰Galaxy S7 Edge 手繪魚水中放生

誰都知道Galaxy S7 / S7 Edge具備防水功能,而在Galaxy Studio內就設有一個非常有趣的小遊戲,只要在Galaxy S7 / S7 Edge上畫一條魚,然後將手機放入水中,你所畫的魚便會「游走」,好玩之餘亦可以測試一下Galaxy S7/ S7 Edge的抗水能力。

Check Point 4︰Gear 360 鏡房零死角自拍

潮流興360相機,貪其簡單按一下快門,就能夠拍出360度零死角的相片或影片。在Galaxy Studio內設有一間鏡房,在天花頂上懸掛了Gear 360相機,即場實試獨一無二的拍攝體驗。 

Check Point 5︰Digital Calligraphy 跟自己藝術作品合照

在Galaxy Studio體驗館旁邊,設有一幅大型的屏幕牆,原來是Digital Calligraphy專區,參觀者只要在Galaxy Tab平板上隨意繪畫寫字,便會實時在大型屏幕牆上顯示出來,同時還可以看到自己,跟自己所畫的作品合照。

除此之外,現場還有產品體驗和互動專區,另外來賓只要體驗指定活動和集齊印章,就有機會獲得精美禮品,經過銅鑼灣的朋友,記得去打卡玩一下啦!

Sansung Galaxy Studio

地點︰銅鑼灣怡東廣場(世貿中心正門對出)

日期︰即日至12月18日

開放時間︰上午11時至下午9時

資料由客戶提供

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓