最後今天報名!柏靈頓寶寶熊新年愛心慈善跑

文: 爛玩精
2016.12.28

聖誕節過後就要迎接新一年的來臨,2017年的第一日不如約埋朋友去做一件好玩又有意義的事情吧!大埔浸信會社會服務處和大埔超級城將會在2017年1月月1日合辦「柏靈頓寶寶熊新年愛心慈善跑」社區定向比賽,參賽隊伍需要遊走大埔著名地標尋找Check point和完成小任務,為特殊學習需要學童及其家長籌款,非常有意義!

今次的活動分成親子組(最少一名18歲以上的成人和一名4-12歲的兒童)和公開組(年滿13歲的人士)進行比賽,所有參加者都會獲得一支水、毛巾和義工手作紀念品,頭500名參加者更可獲得柏靈頓寶寶選手TEE一件。除了冠亞季軍,更設有最佳造型獎、最多like獎和最佳隊形獎,參加者記得要悉心打扮一下!

 

  

有興趣參加的朋友可以在2016年12月28日或之前網上登記報名或親臨大埔浸信會社會服務處遞交報名表格。親子組的報名費及最低籌款額為每人港幣$100,而公開組則為每人港幣$200。

 

其他比賽詳情可以瀏覽以下簡介或活動網頁

  

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓