只限2天!灣仔The East設免費占卜攤位

文: Mall王
2017.01.12

團年飯食盆菜就見得多,商場以盆菜及賀年食品作裝置你又見過未?灣仔The East露天廣場以油角、糖蓮藕及冬菇等賀年美食拼湊成巨型盆菜裝置,寓意盆滿砵滿。商場今年推出的利是封設計亦以「豐足常滿」為題,邀請到著名設計師Ken Lo設計一套四款利是封,以油角利是封最得意!只要於The East零售商戶即日單一電子消費滿$600 ,即可換領利是封一套(共八個)。

農曆新年快即來臨,商場更安排了占星骰子及靈雀占卜服務,重點係只要讚好商場Facebook及追蹤商場IG即可占卜一次,想睇下流年運程的朋友可以留意時間!

 

占星骰子

日期:16/1/2017

時間:下午12:30至14:30

 

靈雀占卜

日期:23/1/2017

時間:下午12:30至14:30

下篇:  Lego迷必去!朗豪坊「樂高街景系列」10週年展覽

活動資訊

  • 日期2017年1月5日 - 2017年2月14日 (展覽期)
  • 地址 香港皇后大道東183號合和中心地下露天廣場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓