尖咀打卡必到!美麗華商場手鞠新年佈置

文: Mo Mo
2017.01.18

食湯丸團團圓圓,煎堆碌碌金銀滿屋,新正頭凡係圓碌碌的就是好意頭啦!咁就要去去尖沙咀Mira Mall美麗華商場沾福氣,事關商場中庭以「幸福滿鞠」為主題,佈置一個一個圓碌碌的手鞠球裝置。何謂「手鞠」?睇埋落去,等我講你知啦。

咩嘢鞠咩嘢圓呀?並非曲到圓啊!「手鞠」大有來頭!話說唐代發明了蹴鞠,鞠者皮球也,即是踢波啦。蹴鞠後來演化成「手鞠」。「手」比作攜手一起,「鞠」同時比作「圓」喻意為身邊人帶來幸福快樂。

「八小福」小雞賀歲

今個雞年新春,Mira Mall美麗華商場嘅「幸福滿鞠」主題,以手鞠作為新年佈置,不但色彩繽紛,更有帶來好運及幸福的寓意。以可愛小雞為造型的Cute爆手鞠球裝置「八小福」,讓大家拍照之餘一沾福氣。

「八小福」小雞化身成為手鞠球,配上不同造型及寓意,為您添上無限祝福!

 

呢隻小福扮財神,記得合照催旺財運!

 

Selfie熱點「手鞠球花海」

新年都要行大運兼花開富貴㗎!而拍拖總要甜蜜Selfie放閃㗎。商場就準備了一個煞食Selfie靚位,就係「手鞠球花海」喇。LED互動地台上,鋪滿了櫻花瓣,大家可於花瓣下找出不同形態的手鞠球,現場仲有陣陣花香撲鼻,簡直集視覺兼臭覺於一身!

 

相信這情侶必影自拍位一定會現人龍,早啲到呀各位。

 

繞桃花順事針行三圈,催旺人緣,萬事如意。

 

商場有禮

由即日起至2月14日,於商場內以電子消費滿指定金額,即可換領限量手鞠杯墊套裝及商場現金禮劵或FUTAGO珍珠耳環及Armani Exchange現金券。

 

詳情: http://www.mira-mall.com/tc/news/threads-of-happiness/

 
限量手鞠杯墊套裝

 

FUTAGO珍珠耳環

「手到球來」賀歲表演

於1月21日和年三十 (1月27)日,為大家送上「手到球來」賀歲表演,商場中庭表演者大騷球體與高難度肢體動作,包保嘆為觀止!

「手到球來」賀歲表演簡直神乎奇技,絕對係新年必睇節目!

2月11日都係元宵佳節;而2月14日就係情人節,商場亦為您獻上特備節目,於2月11日,商場地下大堂舉行《Love. Mini Live》,由韓國著名音樂唱作人GenNeo獻唱多首情歌;報名參加個人化手鞠球工作坊3pm、4pm、5pm、6pm,每節45分鐘,教你製作靚靚手鞠球,將祝福帶回家。至於2月14,型男丘比特將降臨商場,大派情人節甜蜜禮物,真係甜蜜蜜。

由韓國著名音樂唱作人GenNeo獻唱多首情歌,伴你度過至冧情人節!

 

情人節當晚更有型男丘比特降臨商場,大派情人節甜蜜禮物。

圖文: 資料由客戶提供 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓