分店限定!$13起歎IKEA新年大餐

2017.01.25

IKEA 向來有平價飯堂之稱,平日賣開西式食品的它,在今個農曆新年前夕更推出一系列節日食品,供應至2月9日。

限定MENU 包含餐湯、主菜、甜品,最平$13就有交易,不過只限於沙田及九龍灣分店供應。

餐廳將供應粟米魚肚羹及椰汁紅豆糕,兩款均售$13,價錢合理。其中椰汁糕口感軟滑,淡淡椰香兼不太過甜,迎合港人口味。

主菜方面相當吸引,酥炸咸豬手肉質嫩滑,配搭蒜蓉汁非常香口;配菜更有大量酸椰菜和薯仔,大大份寓意「橫財就手」。

除了餐廳供應的菜色外,小食站亦有新品「魚肉芝士卷」。一份3件外層金黃,炸香的獅子狗包裹住軟芝士,加杯汽水邊行邊食一流!

*新春間,沙田及九龍灣分店在大年初一(1/28)開12-7pm,年初二起照平常時間10:30am-10:30pm。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓